torsdag 15 augusti 2013

Trist farväl

                                                                                           Foto: Tv4                  
                                                       Häftigt kopparbord. 

Så var tv-programmet Sommar med Ernst slut för den här sommaren. Så tråkigt! Jag älskar nästan allt Ernst gör. Han har en sådan otrolig känsla för att få det ombonat och fint. Nästan lite tjej-inredning, om man kan uttrycka det så. Jag blir alltid otroligt inspirerad. Sovrummet blev ju otroligt fint, liksom badrummet. Och köket och...och...ja, allt. Förutom bestickljuskronan. Gud, så ful.

Nu är det bara att börja längta till Jul med Ernst. Men redan i september kommer hans bok Året med Ernst och den är jag förstås spekulant på. Det finns nog inget hem i hela Sverige som jag så gärna skulle vilja besöka som hans hus. Hur har han inrett det hemma hos sig? Men han har aldrig, mig veterligen, släppt någon journalist över dörren till sitt privata hem, så det får man ju bara fortsätta att undra över.


3 kommentarer:

  1. Go morron!!
    Hann inte se det igår, då tösen behövde duschas och nattas:-) Och otröstlig som hon var igår, mormor o morfar åkte hem, så tog det sin stund..:(
    Stackarn!
    Meeeeen, vi har något att se fram emot ikväll. Fredasmys och sen Ernst på play!!!!
    Och boken, ja den har jag redan förhandsbokat;-)
    Ha en härlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, Ernst han är mysig han och vilka idéer han har. Tyckte gaveln på sängen var så fin och de där små nätta borden till. Kanske nästa projekt här hemma?
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ja men visst är det trist... Jag hoppas att han har något program till jul :) det brukar han ju ha..
    Han kan verkligen!
    Ha en mysig fredag.
    Stor kram
    jessica

    SvaraRadera