söndag 20 oktober 2013

Taveltips!

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt litet tips om ett par snygga tavlor innan vi åker till Ikea- igen! Don´t ask. Och det är naturligtvis ett par tavlor du kan hitta på Ikea. De ser ut som ett gammalt svartvitt tryck och föreställer fjärilar. 179 kr för två stycken. Ett perfekt fynd tycker jag. Håll nu tummarna för att de kommer att flyga hem hit, inom kort.

Vet ni att Ingvar Kamprad har en förmögenhet på 39 miljarder kronor? Ja, jag är inte förvånad. Jag är ju en av dem som fortsätter att ivrigt fylla hans fickor.


                            Så snygga! Löp och köp! 179 kr/ 2 st på Ikea.


Ikväll får ni rapport om vår tavelupphängning som har ägt rum här på morgonen. Hur är det möjligt att ett vattenpass, en hammare och två personer kan ställa till med så mycket elände?

4 kommentarer:

  1. Åh, har kikat på dom varje gång jag är på Ikea (är där typ minst 1 gång i veckan!!).
    Vill så gärna ha dom men vet inte vart jag ska hänga dom..... ;)

    Hade varit himla kul med en bloggträff, jag är på! :)

    Vad ställde ni nu till med för nåt elände?! ;) *lite nyfiken*

    Kram Åse

    SvaraRadera
  2. Har nog aldrig kommit tomhänt från Ikea, alltid hittar jag något....Fina tavlor som säkert landar hemma hos dig snart...Ha en mysig söndag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jättefina tavlor.. Kul med gekås, vi brukar kunna lyckas gå nästan själva där. Januari, februari och tidigt på söndagar då har man hela varuhuset för sig själv hihi.
    Ha en bra dag, Annika

    SvaraRadera
  4. Snygga tavlor, Ikea har, precis som Ullared många pärlor.
    Åååå vad jag önskar jag hade hört er under kuddkriget :) Tycker oftast det är kul när maken tycker till om inrdening men ibland är det riktigt onödigt med hans åsikter :)
    Ha en skön söndagskväll
    Kram

    SvaraRadera