fredag 29 november 2013

Lyckat


   På bilden ser alla ut som om de har hela munnen full med tårta. Vilket också var fallet.

Första bilden på bloggerskan kan ni nu se. Det är jag som är det svarta molnet till vänster i bild. Lillan fyllde år idag och släkten var här och firade henne. Trevligt och en massa historieberättande om allt från olyckor-med-bilar-så-vi-nästan-dog till historier om när-jag-var-liten-fick-jag aldrig-några-leksaker. Lillan smet upp på sitt rum och lekte med alla presenter och syntes knappt till på hela kvällen. När gästerna skulle gå vägrade hon att komma ner : "Jag har ju sagt hej då!" skrek hon och fortsatte att bygga med sitt lego.

Jag har haft det sjukt stressigt på jobbet senaste dygnen. Men nu ser jag ljuset i tunneln. Om tre veckor är det julafton och då får jag vila. Det blir något att se fram emot, ha, ha! Nu ska jag bara slappa resten av kvällen och glädjas åt vårt fina julhem. För det var som jag trodde. Det här huset passar att fira jul i.

Imorgon ska jag på bloggträff. Så roligt!

2 kommentarer:

  1. Kul att få en bild på bloggerskan. Och riktigt kul med bloggträff.
    Ha så kul.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej du fina, kul att få se dig på bild. Mysigt o fint hem du har, med en härlig julkänsla. Kul med bloggträff, ha en riktig toppenkväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera