lördag 30 november 2013

Nu har ljusstaken åkt fram!


                    Julljusstaken med grönmossa. Imorrn är det dags att tända första ljuset!


             Grankransar som hänger på byrådörrarna är fint. De är dock i plast. Stökfritt!


                                                        Söt liten tomte på hallbyrån.

Nu har julljusstaken åkt fram. Och vilket sjå jag hade innan jag hittade den perfekta för några år sedan. Den här köpte jag på Mio möbler och jag tycker att den är enkel och fin. Men jag har gått och spanat på en ny från Bruka några veckor, men man kan ju inte köpa nytt jämt.

I förmiddags var jag på bloggträff hos Maria som har den fina bloggen Hem och lycka och Åse som har Det vita drömhuset. Vi bjöds på supergott fika av Maria och satt och pratade om bloggar, renoveringsprojekt, mäklarmissar och allt mellan himmel och jord. Tack för en trevlig stund, tjejer! Vi får hoppas att det snart blir en ny träff.

Nu ska jag fixa en massa och ikväll blir det mysmiddag, lite rödvin och långt prat vid middagsbordet med A. Idag har varit en härlig dag och bättre hoppas jag att den ska bli!




2 kommentarer:

  1. Tack själv Jenny, kul att ses! Nu hoppas vi på inbjudan av Åse va? ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha! Den kommer-jag lovar! ;-)

    Kram Åse

    SvaraRadera