lördag 30 november 2013

Skrattretande ord


                                                 Är det här ett hus i mörker?

Vi som bloggar vet ju att det finns statistik på Blogger om vilka sökord på t ex Google som gjort att folk har hamnat på ens blogg. De orden är ju ofta sjukt roliga. Vet ni att folk som sökt på "Hus i mörker" hamnat på min blogg? What the f...k! Jag som målar allt vitt och bara köper vita grejer. Där fick jag, liksom!

Andra sökord som lett folk till min blogg är: "Kökskakel med motiv". Jag har skrivit om kaklet i vårt badrum som har motiv, men kökskakel? Den som sökte på det och kom in på min blogg blev nog besviken. Något jag blev nöjd med var ändå att bloggen lockat till sig en person som sökt på orden "vackraste vita". Det får uppväga "hus i mörker". What the f...MITT HUS LIGGER INTE I MÖRKER, HÖR DU DET GOOGLE??!!

4 kommentarer:

  1. hihi nej det är inte alltid logiskt det där med google och sökorden. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en fin 1:a advent :)
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ja, många blir nog snopna när de googlar och helt random klickar in på bloggar ;) Kram.

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Så tokigt det kan bli :) Nej inte ser ditt hus att vara ett hus i mörker inte. Ha en fin 1:a advent idag.
    Kram Maria

    SvaraRadera