torsdag 26 december 2013

Fint fynd

Idag blev jag förälskad. Egentligen inte min stil, men eftersom jag blev förälskad så måste den ju ha haft något speciellt. Nu står två exemplar här hemma på skåpet vid trappan och är bara så snygga. Märket hette Different design och det stämde verkligen. Här är min nya förälskelse, två ljusstakar:


          Riktigt maffiga, vita mattmålade. Nästan en halv meter höga. Blomsterlandet 169 kr/st

Jag hittade också en påse från Ullared i källaren för några dagar sedan som innehöll en massa saker som jag köpte förra hösten, men aldrig packade upp och glömde bort. Bland annat flera julklappar som barnen fick den här julen istället, en julgardinkappa, en fin träask som man kan ha en krukväxt i och en jättepåse med värmeljus. Perfekt, för jag tänder nog 20 värmeljus om dagen nu när vi är lediga. Hittade flera fina saker under rean, men de visar jag upp i nästa inlägg.

Imorrn blir det jobb, men på lördag vankas det show med Magnus Uggla. Hurra!


                   Bortglömda Ullaredsfynd i källaren. Hoppas att bodycremen inte blivit för gammal.

2 kommentarer:

  1. Fina fynd! Magnus Uggla skulle jag gärna vilja se också. Ska bli spännande att se vad du tycker sen. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Ibland kan man överraska sig själv med att köpa hem saker ;-)
    Så bra att kunna fynda hemma
    God fortsättning
    Kram Sandra

    SvaraRadera