lördag 18 januari 2014

Skönhet på oväntat ställe

Jag råkade ut för en riktigt positiv överraskning idag när vi gick in på Ica Maxi för att handla den obligatoriska helgtacosen. A och sonen hade gått i förväg, eftersom jag fastnade i så många heminredningsaffärer och även inne på Ica Maxi gick jag ju raka vägen dit det fanns gardiner och kuddar. Sååå snygga grejer! Och billigt! En otroligt snygg grovstickad pläd för 199 kr och jättefina kuddar med fjärilar på för 79 (!) kronor. Hade tyvärr ingen kamera med mig, men hittade lite bilder på deras hemsida.

Såg dock inte till några manliga medlemmar i min familj, så jag ringde A på mobilen: "Var är du? frågade jag. "Vi är vid frukten, var är du?" sade han. "Jag står vid gardinerna" sade jag. Det blev tyst ett par sekunder, sedan sade A spydigt: "Jaha, och där trodde du att du skulle hitta oss?" Ööööh...ridå.


Jättefin stor trätavla, skulle passa i vårt sovrum. Ica Maxi 229 kr.

Bilden är lite dålig, men pläden var oerhört fin i verkligheten. Ica Maxi 199 kr.

4 kommentarer:

  1. Tack för din hälsning hos mig. Visst har Maxi mycket snyggt. Kan vandra där länge och titta.
    Må gott från Maria

    SvaraRadera
  2. Åh detta måste kollas upp! Mycket fint ju! Tusen tack för tipset...
    Ha en fin helg!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Nej, jag skulle heller aldrig hittat resten av familjen vid gardinerna ;) Ett-noll till mannen i huset! /Susanne

    SvaraRadera
  4. Jag åker förbi Ica Maxi varje dag, blev också
    förtjust i pläden, ska gå in och kolla.
    Ha en fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera