torsdag 6 februari 2014

Happy weekend!


I helgen blir det tända ljus och romance in the air!

Idag sade äldste sonen att han ville sova över hos farmor och farfar och dottern ville sova över hos mormor och morfar. Två telefonsamtal senare var det fixat. Så nu har jag och A plötsligt ett helt dygn ihop lördag-söndag på egen hand. Härligt! Ja, mest för honom som får umgås med mig, förstås.

Vad ska vi hitta på? Prata, prata, prata, dricka vin, dansa i köket och äta underbart god mat (som A får laga, jag står för pratandet). Och imorgon åker vi förhoppningsvis hem med en ny bil. Happy weekend helt klart!

3 kommentarer:

  1. Låter som ett bra recept på en härlig helg!
    Här blir det jobb i morgon igen och sen på lördag ska vi på bio :)
    Så här blir det myshelg=)
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Här är jag hemma med febrig sockersmula, så det blir en lugn helg. Så ska vi väl försöka komma överens om köksbänk, inte det lättaste...Kan bli en stund i simhallen på söndag om sonen håller sig frisk. Glad helg till dig!/Susanne

    SvaraRadera
  3. Låter härligt... Bra det där när de kan sova över någongång utan att det ska vara för att de ska vara barnvakter!
    Finns det något fint hus jämte där jag kan sitta och yla med min "hemnetknarkare" (ärligt hon är en sann sådan)
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera