söndag 30 mars 2014

Blir man lurad eller inte?



För ett tag sedan köpte jag ett nytt Gevalia-kaffe. Det hade det snajsiga namnet Latin Sunset. "Det är Gevalia-kaffe med nytt nam och annan förpackning och ett par kronor dyrare pris", tänkte jag. Men det smakade faktiskt annorlunda och riktigt gott!
Nu har jag köpt en förpackning som heter Caribbean Sunrise som jag hoppas är lika god.

Idag har jag suttit i uterummet och njutit mest hela dagen. Hemnetknarkaren kom hit för att hämta sin son som sovit över här. Han och vår pojk har varit kompisar sedan de var tre månader gamla. Jag och Hemnetknarkaren gick i samma föräldragrupp när vi väntade dem och upptäckte under våra barnvagnspromenader att vi hade samma udda fascination för hus som vi aldrig tänkt köpa.

När A kom hem ikväll satte vi oss i uterummet, som fortfarande var varmt (!!) och han tog en öl och jag ett glas vin. En underbar avslutning på en skön helg.

1 kommentar:

  1. Här har de också njutits av härliga vårdagar både i trädgården och på inglasade altanen, men inget vin idag dock... Här har det istället snickrats, kapats och skruvats på projektet till alla barn som cirkulerar i vårt hus!
    Nu har jag många missade inlägg hos dig att läsa igen, har haft dåligt med tid att läsa bloggar i veckan...
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera