lördag 15 mars 2014

En skön kväll


Superfina stora glaslyktor för endast 78 kr på Søstrerne Grene.

Jag har haft en härlig dag och hektisk. Det kom en massa folk på vårt öppna hus och jag har serverat kaffe på löpande band. Roligt! Men nu har vi landat här hemma igen. Ikväll blir det tacos, lite rödvin och slötittande på tv. Jag har inget program som jag följer just nu, förutom dokumentärserien "Elitryttarna" som jag började se på tidigare i veckan. Hysteri när hästen inte gjorde som den skulle och kindpuss, kindpuss och kindpuss och kindpuss. Jätteintressant och jag ska helt klart se alla delarna.

Jag köpte ju flera tavlor på Ullared förra helgen, men sitter de uppe på väggarna? Icke. De står lutade mot en bokhylla, fortfarande inplastade. Att just det momentet, spika i en spik och hänga upp en tavla ska vara såååå svårt? Ha nu en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar