onsdag 26 mars 2014

Finns det något finare?





Lillan med den kaninunge hon har bestämt sig för att behålla.

Jag har jobbat som en galning idag och imorgon lär det bli ett 15-timmarspass. Inte så mycket tid för bloggande då. Jag sprang ut nu i mörkret så fort jag kom hem och gav kaninungarna mat. Dom är såååå ljuvliga! Jag kan stå och titta på dem hur länge som helst. Ja, inte i mörkret då, för då ser jag ju dem inte.

Nu ska jag sätta mig och se det senaste avsnittet av "Ryttareliten" som jag missade häromdagen. Det är otroligt bra! Även för den som inte är ett dugg hästintresserad tror jag att den här världen är fascinerande. Dressyrryttarinnan är dotter till mannen som äger Clas Ohlson-kedjan. Maken till osympatisk människa får man leta efter. Där ser man, pengar kan köpa mycket, men inte ett vinnande sätt.
Ha en härlig kväll!


2 kommentarer:

  1. Helt galet söta =)
    Så svårt att välja ut en speciell att behålla, jag hade nog inte kunnat välja utan behållt allihop i en väldigt trång bur ;)
    Trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Men jisse, så söta!!! Åååh, jag hade velat behålla allihop!...
    Vår lilla Murre skuttar just glatt omkring runt mina ben och han verkar inte alls sugen på att gå och lägga sig i buren... en riktig "nighhawk" är han den där lille krabaten.
    KRAM!
    Judita

    SvaraRadera