tisdag 13 maj 2014

Glasfynd


Glasklara fynd på Ica Maxi!

Titta vilka fina ljuslyktor jag har köpt på- Ica Maxi! Fyra stycken för 69 kronor! Ett glasklart fynd! Egentligen är de nog inte ljuslyktor utan kanske mer ska användas för plockmat, men jag tände på dem på alla cylindrar (!) och har dem som ljuslyktor.

Annars då? Ja, A ligger och snarkar i uterummet, jag är kaffesugen och barnen leker med kaninerna. Spännande? Knappast. Någon som däremot verkar leva ett spännande liv är artisten Jay-Z. Jag höll på att sätta morgonkaffet i vrångstrupen i morse när jag surfade in på Aftonbladet och fick se en övervakningsfilm från en hiss. Filmen visar hur Jay-Z blir överfallen med sparkar och slag av sin fru Beyoncés syster Solange medan Beyoncé står helt kolugn bredvid.

Alltså, hur blev dessa två systrar uppfostrade egentligen? Man slår inte folk och man står inte bara bredvid när någon blir slagen utan att göra något. Nästa släktmiddag i den familjen lär ju bli något spänd. Detta visar också hur lite man vet om andra människor. När pressfotografer fotar trion när de går ut från hissen kan man inte se ett spår av det som skett bara några sekunder tidigare. När man ser sådana här saker känns det rätt skönt att ilskna kaniner är det enda jag behöver tampas med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar