söndag 4 maj 2014

Inte ensam


Jättefin, somrig väska jag hittade på Indiska för ett tag sedan.


Så fina blåa kuddar hos Indiska.


Den här skulle passa i sommarstugans soffor...


...liksom denna.

Inatt vaknade lillan vid 02.30-tiden och behövde gå på toaletten. Sedan kunde jag inte sova utan tassade ner till vardagsrummet och satte mig att surfa på ipaden. När jag tittade ut genom fönstret var det nersläckt och mörkt i alla hus på gatan och det kändes som om det bara var jag som var uppe i hela världen. Jag funderade på att göra ett inlägg här på bloggen, men det kändes som om ingen skulle läsa det ändå mitt i natten.

Där hade jag fel. Under den knappa timmen jag satt där i soffan och surfade runt på Hemnet, så klart, var det 15 besök som kikade in på min blogg. Så jag kanske skulle ha gjort ett inlägg ändå för er nattugglor, ha ha!

Igår var A heeela dagen uppe vid sommarstugan och försökte installera apparaten från helvetet, gräsklipparroboten. Den har en ledning man måste gräva ner i marken så att den vet inom vilken radie den ska hålla sig. Och att gräva ner den ledningen i marken tar oceaner av tid. A ska ägna hela denna dag åt det arbetet också. Själv ska jag köra sonen på fotbollsmatch. Kanske hinns det med en liten shoppingrunda också. Vi ses, men fortare än i natt förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar