måndag 12 maj 2014

Sommarsmak!


Hur fin var inte den här förpackningen då?!

Jag blir bara sååå trött på mig själv, men jag går verkligen på precis vad som helst, bara det är snyggt förpackat. När vi var och storhandlade i helgen hittade jag ett paket med Arvid Nordquist-kaffe i en fantastisk förpackning och kaffet hette "Sommar!". Jag smusslade snabbt ner ett paket i vagnen, väl medveten om att jag går på ett pr-trick, men helt ur stånd att hejda mig. Ja, jag köper förpackningar som heter "Julkaffe" också, till jul.

Jag har ju redan börjat köpa Gevalias olika smaksatta kaffesorter, så varför inte slå till när en förpackning heter något så fantastiskt som "Sommar!" Ja, jag vet. Jag är verkligen sååå lurad. Men Arvid Nordquist är förhoppningsvis glada.

2 kommentarer:

  1. Haha jag kan oxå gå på det där med fina förpackningar, måste testa lixom ;)
    Bra tips med rabarbern, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ja, men klart Du skulle köpa en snygg förpackning med sommarkaffe.... helt klart värd några x-tra kronor!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera