torsdag 21 augusti 2014

Ingen lukt, ingen smak

Jag har varit förkyld i en vecka och förutom att näsan rinner, det är tungt i huvudet, så finns det en väldigt stor nackdel till. Jag känner ingen lukt, jag känner ingen smak. Det positiva med detta är att jag har gått ner nästan 1 kilo under den här veckan. Förmodligen på grund av att jag bara äter för att bli mätt, inga kakor, inget godis, ingen glass, eftersom det ändå inte smakar något. Men nu börjar detta bli gräsligt tröttsamt. Livet blir mycket fattigare när allt man tuggar på smakar smaklöst sågspån.

Ikväll åkte vi och fiskade hela familjen. Det blåste jättemycket så det blev inget napp, men det är vilsamt att bara stå där och kasta och kasta och kasta...
Imorgon är det fredaaaaag! Tralala! Jag ska bara ta mig igenom en riktigt stressig dag, sedan ska jag sjunka ner i soffan och bara ta det lugnt. Titta på....ja, vadå? Fredagkvällarna är ju sämsta tv-dagen. Det får bli country på Spotify och häng i uterummet, som vanligt istället.
Ha en bra kväll!




Ingen fiskelycka, men det var en härlig kväll ändå.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar