tisdag 18 november 2014

Äntligen!

Idag när jag kom hem från jobbet mötte A mig vid dörren och flämtade fram: "Den är på plats!" Jag visste genast vad det var han pratade om och rusade in i vardagsrummet. KAMINEN ÄR INSTALLERAD OCH FÄRDIG!

Och så snyggt det blev! Jag kan knappt se mig mätt på helheten. Klinkersen på golvet passar jättebra ihop med kaminen och, ja, hela rummet. Åh, vad jag är glad just nu! Äntligen ska här eldas och sättas fyr på hela grannskapet! Nej, nu måste jag springa och titta på skönheten igen, detta är bara för bra för att vara sant! Vi ses imorgon igen. Om jag inte svimmat av lycka.


Detta blev ju hur bra som helst! Vi ska bara måla över murbruket bakom kaminen med vit färg, sedan är det perfekt.




2 kommentarer:

  1. Så fint och va roligt!!! O vilken mysfaktor! Nu vet vi vad ni ska pyssla med i helgen... drömma er bort i brasans sken:)

    SvaraRadera
  2. Ps, he he, här har vi servetter varje dag;-) Till vardags har jag alltid typ vita från ikea, roligare än hushållspapper tycker jag;-) Men så är dottern 10 år snart med:)

    SvaraRadera