lördag 13 december 2014

Dags för fest!


Den här bilden tog jag förra året när vi åkte  på samma show. Och tyvärr är det lika dåligt väder i år. Men det är ju sällskapet som räknas och det är det allra bästa!

Godmorgon! Här är det feststämning, vill jag lova! jag och A är barnlediga hela helgen och förbereder oss som bäst för att åka och handla julklappar. I luuugn och ro. I eftermiddag packar vi feststassen och åker till ett konferenshotell och ser en julshow och sover över. Vi såg samma gäng förra året och det var jättebra!

Igår var jag på julbord med jobbet och känslan att komma hem till ett alldeles tyst, mörkt hus, tända julgranen och bara njuta, var helt oslagbar. Sedan kom A hem och vi satt och pratade och drack vin och fredagsfeelingen var komplett. Har ni hunnit köpa julklapparna ännu? I år vet jag precis vad alla ska få, så det kommer att bli en lätt match. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det ut i vimlet som gäller! Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar