måndag 8 december 2014

Ett nytt utseende



Äntligen är sofforna på plats!


Men oj, vad det saknas saker...

...ja, det har vårt vardagsrum fått. Två soffor blev sjukt snyggt. Men fortfarande ser det ju lite naket ut, ungefär som ett väntrum hos Polisen. Så det som behövs är en matta, bord, ett sideboard med en lampa. Jag satt och surfade på Ellos.se igår. Vet ni att de har över 1 000 mattor i lager? Tyvärr inte en enda som skulle passa bra hos oss.

Idag är det måndag. Absolut värsta dagen på så många sätt. Ledigheten är slut, alltid stressigt på jobbet, fem dagar kvar tills nästa helg. Men idag hoppade jag upp ur sängen, tyvärr av misstag, en hel timme för tidigt så nu sitter jag här och skriver till er istället. Den här veckan händer en massa roligt, bland annat julbord med jobbet och övernattning och julshow på ett konferenshotell för mig och A. Så att det är måndag är ju inte så dumt ändå. Då är det ju i alla fall närmare till de roligare grejerna än vad det var i går. Ha en härlig måndag du med!


1 kommentar:

  1. Kul att se ert nya rum växa fram:)
    Mattor och belysning, det är väl sååå svårt att hitta rätt tycker iaf jag.
    Ha de gott!

    SvaraRadera