måndag 28 december 2015

En fin stad



Alingsås har ett väldigt fint och mysigt centrum.


Vi var inne på fd Village som nu hette Haga rum och hittade en massa fint.


Hur fint var inte detta här vardagsrumsbordet jag hittade på Mio möbler?


Ett drömsovrum på Mio i Alingsås.

Idag har jag och mamma varit i Alingsås. En underbar stad. Det är en stad som lyckats med något så ovanligt som att ha ett levande centrum. Här finns määängder av affärer. Jag och mamma for ut och in i säkert 10 affärer innan vi alldeles gav upp och tog lunch.

Jag köpte en jättefin stickad tröja på Cassels och lyckades med det helt omöjliga, nämligen att köpa enda tröjan som inte var på rea under mellandagsrean. Gaaaah!

På kvällen kom Hemnetknarkaren och hennes familj hit och vi åt fläskfile. potatisgratäng och chokladpudding och grädde. Nu är jag jättemätt och jättetrött! Vi får helt enkelt synas imorgon istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar